Ingen har br'e4nt sig 'e4nnu.
Ingen har br'e4nt sig 'e4nnu.
Jag drar iv'e4g p'e5 br'f6llop. Vi h'f6rs p'e5 s'f6ndag kv'e4ll.
Britney var snygg, showen var snygg, det fanns dv'e4rgar p'e5 scenen. Men det fanns liksom ingen sj'e4l i det hela. N'e5gon tryckte p'e5 play och sedan h'f6ll spektaklet p'e5 i tv'e5 och en halv timme. Trevligt, men ingen cigarr.
Och inte nog med det, snart ska jag bli mutad och korrumperad med en logemiddag och Britney. Det h'e4r 'e4r sannerligen en bra vecka.
Mitt f'f6rs'f6k att f'e5 lite restaurangcred backfired.
Jag:
"Jag 'e4r skeptiskt till osten, men primaterna 'e4r fantastiska!"
Magnus:
"Eh, jag trodde du var vegetarian."
Jag:
"Allts'e5 prim'f6rerna! Jag sa prim'f6rerna!"
Men d'e5 var det redan f'f6sent och resten av kv'e4llen undrade folk om jag var sugen p'e5 en liten grillad apa.