Britney var snygg, showen var snygg, det fanns dv'e4rgar p'e5 scenen. Men det fanns liksom ingen sj'e4l i det hela. N'e5gon tryckte p'e5 play och sedan h'f6ll spektaklet p'e5 i tv'e5 och en halv timme. Trevligt, men ingen cigarr.
Felicitas ·
17 years ago
Precis s'e5 skulle jag ocks'e5 kunnat sammanfatta det!
Felicitas ·
17 years ago
Eller som att se en l'e5ng, p'e5kostad och bra musikvideo live..
Peppe ·
17 years ago
ja men precis. snyggt, men lite opersonligt.
Felicitas ·
17 years ago
Exaktamente.Ha det nice p'e5 br'f6llopet!
Felicitas · 17 years ago
Precis s'e5 skulle jag ocks'e5 kunnat sammanfatta det!
Felicitas · 17 years ago
Eller som att se en l'e5ng, p'e5kostad och bra musikvideo live..
Peppe · 17 years ago
ja men precis. snyggt, men lite opersonligt.
Felicitas · 17 years ago
Exaktamente.Ha det nice p'e5 br'f6llopet!
sassa · 17 years ago
jag r'f6rde dv'e4rgen!
Peppe · 17 years ago
N'e4'e4'e4'e4! Gjorde du? Herregud s'e5 jag 'e4r avundsjuk.