Statusrapport

17 years ago

Britney var snygg, showen var snygg, det fanns dv'e4rgar p'e5 scenen. Men det fanns liksom ingen sj'e4l i det hela. N'e5gon tryckte p'e5 play och sedan h'f6ll spektaklet p'e5 i tv'e5 och en halv timme. Trevligt, men ingen cigarr.

Felicitas · 17 years ago
Precis s'e5 skulle jag ocks'e5 kunnat sammanfatta det!

Felicitas · 17 years ago
Eller som att se en l'e5ng, p'e5kostad och bra musikvideo live..

Peppe · 17 years ago
ja men precis. snyggt, men lite opersonligt.

Felicitas · 17 years ago
Exaktamente.Ha det nice p'e5 br'f6llopet!

sassa · 17 years ago
jag r'f6rde dv'e4rgen!

Peppe · 17 years ago
N'e4'e4'e4'e4! Gjorde du? Herregud s'e5 jag 'e4r avundsjuk.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.