Ceremonin

17 years ago








Det 'e4r sjukt roligt att gifta sig. H'e4r kommer en omg'e5ng bilder fr'e5n v'e5r lilla ceremoni innan jag drar iv'e4g till Barcelona.

Felicitas · 17 years ago
Stort grattis! :)

Bj'f6rnen · 17 years ago
Grattis fru 'd6hman(?)!

my · 17 years ago
'c4lskar sj'e4ttebilden. Underbar kl'e4nning! Hoppas kalaset var grejt! Nu ska ni ha en trevlig resa, jag har bara h'f6rt bra om Barcelona.

llaur'e9n · 17 years ago
Grattis grattis p'e5 frun! (ja, och p'e5 karln ox'e5 :)Det kan inte annat s'e4jas 'e4n att frun var s'f6t som ett smultron (f'e4rgen till trots) p'e5 bilderna. Och att ni hade fantastiskt fint l'e4ge och v'e4der!Hades'e5bra i Katalonien!

Malin · 17 years ago
Grattis vackra Peppe!

Miss Baglady · 17 years ago
'c5h fina fina fina du, vad h'e4rliga bilder och vad undebart att det blev s'e5 bra och att gifta sig 'e4r kul 'e5 att allt bara 'e4r s'e5 vackert. Grattis grattis massa 'e5 enjoy barca.

Miasworld · 17 years ago
'e5h s'e5 fint och visst 'e4r det SANSL'd6ST kul att gifta sig!! Vi vill ha fler bilder sen! Grattis!!

Erica · 17 years ago
varf'f6r seger man grattis? ni har ju betalat f'f6r festen, ni visste innan att ni ska tillbringa livet tillsammans....men jag s'e4ger grattis till v'e4dret, till resan och till en antagligen v'e4ldigt lyckad fest!

HannaH · 17 years ago
Grattis Peppe.

Peppe · 17 years ago
Herregud en s'e5 rolig fest det var. Tackar f'f6r alla gratulationer fr'e5n Barcelona och forts'e4tter att sl'e4nga in br'f6llopsbilder.

Ninde · 17 years ago
Aber entlich! Vackra bilder, vacker kl'e4nning! :)

408 · 17 years ago
Grattis Peppe :)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.