Önskar er härliga juldagar och vidare ett gott nytt år! Nedan lite bilder från de senaste dagarna.
xx
Charlotte
Varje jul äter jag lunch med mina föräldrar och syskon på Sturehof dagen innan julafton. Likaså i år, men tidigarelagd för första gången på nästan 20 (!) år!
Tillsammans med en av mina äldsta vänner tog vi en lång promenad ute på Djurgården häromdagen. Så fint där ute även om det var grått väder.
Ett konstverk i lera av en av mina döttrar :)))
Lill-Jul hemma hos mamma som dukat stämningsfullt och fint!
Min yngsta i min gamla kappa <3
Del av min outfit till lill-jul, inte helt nöjd men funkade ok!
Min äldsta i kappa och basker fyndat vintage, mina gamla ballerinas <3
Julpyntar inte överallt hemma, men någon liten stämningsfull detalj ska finnas i varje rum. Observera även den luriga tomten som flyttat in i vår krubba – alla ska med!
Butiken Rosens på Riddargatan hade gjort så fint arrangemang med grön mossa och amaryllis som jag kopierade rakt av i ett loppisfyndat ytterfoder. Italienskt i keramik, funkar lika bra jul som sommar.
Avslutar med julgrejer som tagit över den öppna spisen och vår husgud Jimi Hendrix.
Jeanette Åkerberg · 2 years ago
God jul finis<3 nästa år tar vi den där lunchen!!
Charlotte Ahlström · 2 years ago
God Jul till dig! Ja det gör vi absolut <3 god fortsättning!