Glædelig jul

2 years ago

Önskar er härliga juldagar och vidare ett gott nytt år! Nedan lite bilder från de senaste dagarna.

xx
Charlotte

Glædelig Jul

Varje jul äter jag lunch med mina föräldrar och syskon på Sturehof dagen innan julafton. Likaså i år, men tidigarelagd för första gången på nästan 20 (!) år!

Glædelig Jul

Tillsammans med en av mina äldsta vänner tog vi en lång promenad ute på Djurgården häromdagen. Så fint där ute även om det var grått väder.

Glædelig Jul

Ett konstverk i lera av en av mina döttrar :)))

Glædelig Jul

Lill-Jul hemma hos mamma som dukat stämningsfullt och fint!

Glædelig Jul

Min yngsta i min gamla kappa <3

Glædelig Jul

Del av min outfit till lill-jul, inte helt nöjd men funkade ok!

Glædelig Jul

Min äldsta i kappa och basker fyndat vintage, mina gamla ballerinas <3

Glædelig Jul

Julpyntar inte överallt hemma, men någon liten stämningsfull detalj ska finnas i varje rum. Observera även den luriga tomten som flyttat in i vår krubba – alla ska med!

Glædelig Jul

Butiken Rosens på Riddargatan hade gjort så fint arrangemang med grön mossa och amaryllis som jag kopierade rakt av i ett loppisfyndat ytterfoder. Italienskt i keramik, funkar lika bra jul som sommar.

Glædelig Jul

Avslutar med julgrejer som tagit över den öppna spisen och vår husgud Jimi Hendrix.

Jeanette Åkerberg · 2 years ago
God jul finis<3 nästa år tar vi den där lunchen!!

Charlotte Ahlström · 2 years ago
God Jul till dig! Ja det gör vi absolut <3 god fortsättning!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.