Om jag bodde i…

2 years ago

Paris

Om jag bodde i…

Skulle mitt sovrum gärna få se ut såhär.

Om jag bodde i…

Vardagsrummet en mix av vintagefynd och olika tidsepoker.

Om jag bodde i…

Ett avslappnande bad i badrummet med högt i tak efter en heldag på stan..

Om jag bodde i…

För att sen byta om till något för kvällen, kanske från Rouje som parisiska it-girlie Jeanne Damas startat, också på bild.

Om jag bodde i…

Långa samtal över flera flaskor rödvin, goda ostar och baguetter i lägenhetens kök innan jag rör mig mot..

Om jag bodde i…

ett glas på Bouillon Julien, där Edith Piaf hade ett stående bord (nummer 24) för att sen gå vidare till…

Om jag bodde i…

Restaurant Bambino i 11e arrondisment för god mat och dansa till hip-hop som spelas på vinyler.

Alla bilder via Pinterest.

Kram!

Elisabeth Ahlstrom · 2 years ago
Köket

Charlotte Ahlström · 2 years ago
Sitter gärna där med dig!

Anna · 2 years ago
Dröm! I synnerhet Edith Piafs bord. Tänk att få sitta där. Tack för en otroligt inspirerande och härlig blogg. Kram Anna

Charlotte Ahlström · 2 years ago
Verkligen, man kan bara drömma om vilka härliga och spännande kvällar som har utspelat sig där! Tack för fina ord :) kram!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.