Paris
Skulle mitt sovrum gärna få se ut såhär.
Vardagsrummet en mix av vintagefynd och olika tidsepoker.
Ett avslappnande bad i badrummet med högt i tak efter en heldag på stan..
För att sen byta om till något för kvällen, kanske från Rouje som parisiska it-girlie Jeanne Damas startat, också på bild.
Långa samtal över flera flaskor rödvin, goda ostar och baguetter i lägenhetens kök innan jag rör mig mot..
ett glas på Bouillon Julien, där Edith Piaf hade ett stående bord (nummer 24) för att sen gå vidare till…
Restaurant Bambino i 11e arrondisment för god mat och dansa till hip-hop som spelas på vinyler.
Alla bilder via Pinterest.
Kram!
Elisabeth Ahlstrom · 2 years ago
Köket
Charlotte Ahlström · 2 years ago
Sitter gärna där med dig!
Anna · 2 years ago
Dröm! I synnerhet Edith Piafs bord. Tänk att få sitta där. Tack för en otroligt inspirerande och härlig blogg. Kram Anna
Charlotte Ahlström · 2 years ago
Verkligen, man kan bara drömma om vilka härliga och spännande kvällar som har utspelat sig där! Tack för fina ord :) kram!