Hej. Jag hoppar in bara för att visa hur mysigt det blev när vi till slut fick upp sänglampor i sovrummet. Tog typ 2 år men vad gör det.
De är 60-tal gissar jag. Köpte dem på Tradera, jag tycker att just Tradera är bästa stället för små lampor man gärna vill ha i par! Ljuset i de här är lagom varmt och inte för starkt. Färgen på skärmens metall är mörkt chokladbrun vilket går fint ihop med de blåa väggarna, havrebeiga gardinerna och rutiga sängkläderna.
Så tacksam att ha ett mjukt, tryggt rum att sova i. Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren
Åsa · 5 months ago
Super snyggt! ❤️
Emily · 5 months ago
Fint!!