Hej! Hur har ni det? Sommaren rullar på. Jag kom precis hem efter en skogstur runt Hellasgården. Måste påminna mig själv om hur lyxigt det är att ha sådant nära. Prata och knata med en kompis, gå upp för en brant stig, äta en pirog med utsikt över sjön och sen cykla hem igen, lite mosig i benen. Jag hoppas det här blir året jag börjar få mer ork att röra på mig igen.
Här kommer några andra saker som varit bra på senaste som jag vill se tillbaka på i vinter
Inte så dumt att dela på en croissant med mjukglass i. Finns på Bageriet Bak
Jag har gått på museum och fikat med Karin
Firat min mans födelsedag med kort som barnen ritat och skrivit. Snögubbe och sportskor! Varför är det hjärtskärande gulligt med barns kort?
Vi har sprungit i sand på Gotland.
Jag tänker en del på kläder, dags för nästa del i stilserien snart. Det blir tema Kibbe! Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren
Sara · 12 months ago
Får man fråga vart ni fikade? Den där cheesecaken ser otrolig ut