In my kulturtant era

1 year ago

Det är så skönt att närma sig mitten av 30-årsåldern. Jag vantrivdes i att vara barn och tonåren var inget att hänga i julgran heller, jag ville bara vara vuxen. Nu går jag fullt in i kulturtantens tid! Stora smycken av naturmaterial som snäckor, pärlor och trä. Långa svepande plagg, kanske ett grafiskt mönster. Hantverk och en ojäktad inställning.

Jag såg precis ett danskt smyckesmärke jag inte kände till förrän nu som är så den stilen. Kolla bara

In my kulturtant era
In my kulturtant era
In my kulturtant era

Visst är det fint? Jag vill KÄNNA på dem alla. Märket heter Monies.

Kram

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.