Det är så skönt att närma sig mitten av 30-årsåldern. Jag vantrivdes i att vara barn och tonåren var inget att hänga i julgran heller, jag ville bara vara vuxen. Nu går jag fullt in i kulturtantens tid! Stora smycken av naturmaterial som snäckor, pärlor och trä. Långa svepande plagg, kanske ett grafiskt mönster. Hantverk och en ojäktad inställning.
Jag såg precis ett danskt smyckesmärke jag inte kände till förrän nu som är så den stilen. Kolla bara
Visst är det fint? Jag vill KÄNNA på dem alla. Märket heter Monies.
Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren