Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

1 year ago

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Hej gummor och kanske några gubbar. Jag hoppar in för att se om jag får upp det här inlägget. Jag knapprade ihop vecka fjortons parfymer med olika åsikter och  reflektioner. Sedan kraschade allt och texten försvann, luften gick ur mig litet.

Jag är i ett shoppingskov. Det är inte en bra sak men jag har ganska roligt. En perfekt kombination i form av en chokladbrun, ribbstickad kjol och en kallt pastellrosa t-shirt hängde framför mig på Röda Korset. Jag köpte. De plaggen påminde mig om att man inte måste se ut som att man precis rymde från cirkusen för att bära färg.

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Den bruna och rosa känns som neutraler på två olika sätt. Tillsammans är de så vänligt inställda till ett mer intensivt inslag av en starkare kulör.

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Plaggen är mjuka mot kroppen som i en helt naturlig takt ändrar form och storlek över tid. Jag känner mig bekväm och därmed fin.

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Kjolens nyans krokar även i gräddigt vitt på ett trevligt sätt. Jag älskar en halterneck och ser fram mot att bära den här toppen när det blir varmt.

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Förutom att ägna mig åt kläder har jag varit hos min frisör Jennifer på DOM. Jag älskar att klippa mig och är nästan noll sentimental med mitt hår. Är ni också såna att ni skulle kunna raka av allt typ imorgon? Eller blir ni ledsna när det blir en centimeter för kort?

Jag klär mig i kläder och doft och har en ny frisyr

Efter klippningen behövde jag givetvis dra förbi Nitty Gritty och gå igenom deras nya parfymer från Regime des Fleurs. Båda jag testade, neroli och oud var underbara!

Jag har tänkt komma ikapp med förra veckans parfyminlägg, det kan få bli ett mål till fredagen. Kram

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.