Hej på er!
För ett tag sen köpte jag en bricka på stadsmissionen i Gamla stan och är förvånad över hur starkt jag känner för den. Den är lackad i en fin brun nyans och har en tjusig tupp i guld som springer med benen i splitt. Undrar vad han flyr ifrån?
I perioder intar jag de flesta måltider i sängen pga utmattningen och det känns lite viktorianskt och romantiskt att bli serverad mat på en fin bricka.
Ny och ännu oförstörd.
Perfekt för att ta ut lunch på uteplatsen.
Eller frukost i soffan. Jag upptäckte att den inte tål värme, den har två tydliga märken i form av ljusa ringar i samma storlek som min favorittekopp.
Det var allt för nu. Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren