Halloj!
Jag är hos min syster i Malmö och lever loppan, alltså strosar runt på stan, fikar, äter lunch, stickar, kollar film, kollar i butiker och vilar. Äkta semester för en småbarnsmor.
Vilken tur att jag råkade åka ned under vårens första dagar. Ja, man får ta ut våren i förskott även om solen varvas med kyla ok!
Nu kan man börja drömma om vad vårens kläder ska bli. Jag bär sällan vitt pga att jag inte kan hålla det rent. Men om jag gjorde det skulle det kunna se ut såhär
Vad ser ni fram mot att bära nu när det är varmare? Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren
johanna · 1 year ago
skor utan strumpor, långa beiga shorts med pleats, fladdriga uppknäppta skjortor med upprullade ärmar, jeans med ny vit t-shirt
Andrea Vestergren · 1 year ago
Oh my god. Blev sugen på allt!