Sparat på pinterest

1 year ago

Halloj!

Jag är hos min syster i Malmö och lever loppan, alltså strosar runt på stan, fikar, äter lunch, stickar, kollar film, kollar i butiker och vilar. Äkta semester för en småbarnsmor.

Vilken tur att jag råkade åka ned under vårens första dagar. Ja, man får ta ut våren i förskott även om solen varvas med kyla ok!

Nu kan man börja drömma om vad vårens kläder ska bli. Jag bär sällan vitt pga att jag inte kan hålla det rent. Men om jag gjorde det skulle det kunna se ut såhär

Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest
Sparat på Pinterest

Vad ser ni fram mot att bära nu när det är varmare? Kram

johanna · 1 year ago
skor utan strumpor, långa beiga shorts med pleats, fladdriga uppknäppta skjortor med upprullade ärmar, jeans med ny vit t-shirt

Andrea Vestergren · 1 year ago
Oh my god. Blev sugen på allt!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.