En av vårens stilförebilder är den coola av de två systrarna Knowles, nämligen Solange! Jag får intrycket av att hon har pondus, intelligens, fingertoppskänsla och integritet. Men vad vet jag. Bra kläder har hon i alla fall, såhär skulle jag vilja se ut.
Sjalett, ringar i öronen, denim i mörk tvätt och en liten klack. Så vill man sitta på uteserveringen, eller hur?
Stora, bulliga örhängen, flätor och en chunky stickad tröja. 10/10.
Lockarna utborstade och ballongform på byxan. Jag gillar verkligen en sko som knyts runt ankeln.
Vårigt vitt, over size och tabis.
Vilken look var er favorit? Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren
Alicia · 1 year ago
Hon har också så fint och roligt hem!
Andrea Vestergren · 1 year ago
Ska kolla in asap! Tack för tips<3