Förra året lade jag ett bud på Auctionet på en skiddräkt från 80-talet. Kan inte minnas varför, jag åker ju inte skidor! Men den kom fram, passade och hade en perfekt blå nyans.
Den kan ju inte bara hänga och damma, så nu är en resa till fjällen bokad så jag kan lära mig åka för en gångs skull. Hjälp?
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren