Hej!
Oj, det är ingen vidare spännande tid just nu. Jag sitter i min favoritfåtölj med fötterna på radiatorn och äter chips. Vill ni se sex saker jag inte kommer buda på men ändå sparat på Auctionet?
Jag gillar ju en huvudbonad. Den här får man buda hem från Barcelona. Har ni också noterat att auktionerna från Barca ofta har bra textilier?
Ett riktigt grannt skåp. Jag är intresserad av mörkt trä nu.
Älskar såna här små sidobord för att samla damm, jag menar en hög med böcker och en söt lampa!
Designerväskor är en enorm scam, märkena har enorma marginaler på dem och hantverkarna som tillverkar dem får såklart uselt betalt. Det finns massor av vackra väskor från okända eller små märken!
Vackert med klot
Små askar med lock, jag kan inte hålla mig borta.
Har ni köpt nåt älskvärt på nätauktion? Berätta gärna. Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren