Det är så trevligt att folk har som hobby att scanna och posta gamla magasin. Jag minns att det låg franska kataloger och modemagasin från tidigt 90-tal i vårt sommarhus som nu är sålt sedan länge (rip).
Jag kunde inte mycket franska men älskade att bläddra ändå. Kanske är det därför det känns som en tröst att se den där krispiga fotostilen och mammiga stylingen idag? Goda minnen. Här är några konton med just scannade bilder:
Nostalgi.
Kram
Parfymintresserad psykologstudent och tvåbarnsmamma. Jag gillar mode från 80- och 90-talet, att rota på second hand-butiker och att scrolla på auktionssidor
Instagram: a.vestergren