Flashbacks

2 years ago

Det är så trevligt att folk har som hobby att scanna och posta gamla magasin. Jag minns att det låg franska kataloger och modemagasin från tidigt 90-tal i vårt sommarhus som nu är sålt sedan länge (rip).

Jag kunde inte mycket franska men älskade att bläddra ändå. Kanske är det därför det känns som en tröst att se den där krispiga fotostilen och mammiga stylingen idag? Goda minnen. Här är några konton med just scannade bilder:

Flashbacks
Flashbacks
Flashbacks
Flashbacks
Flashbacks
Flashbacks

Nostalgi.

Kram

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.