Något nytt

3 years ago

Hej. Vad fint det här känns. En helt ny plats där vi ska få hänga och även få vara en del av TWWP som vi alltid inspirerats av. Nu är tanken att otaliga små listor och små texter i anteckningar på mobilen, böcker vi läst, musik vi lyssnat på, Pinterestmappar, sparade bilder på Instagram, filmer och serier vi sett, tankar och idéer som snurrar i huvudet och timslånga samtal oss emellan förhoppningsvis ska få leva ut här på bloggen både i text och visuellt. 

Något nytt
Något nytt

Lite kort om vilka vi är. Vi heter Nathalie och Cattis och har haft ett pågående bästis-distans-förhållande i flera år. Vi bor båda på landet, Cattis på västkusten på en bilfri ö utanför Göteborg med sin familj, och Nathalie i ett gammalt stall utanför Västerås med sin familj. Vi är även från Dalarna respektive Värmland så vi antar att vi är lantisar by heart. ❤️ Vi jobbar båda med styling och inredning, och har nyligen gått ihop som en stylistduo med gemensam studio. Vi tänker att några av er kanske följer oss på Instagram där vi heter @annacate och @nathaliemyrberg.

Något nytt
Något nytt
Något nytt
Något nytt
Något nytt

Precis som rubriken säger så är det här början på något nytt. Vi har båda känt under en längre tid en längtan efter något mer reflekterande och flytta fokus från det snabba uppdaterandet till något som får ta mer tid. Under det här året hoppas vi även kunna lansera ett gemensamt projekt. Den resan vill vi gärna dela här.

Vi tänker att vi smygstartar lite så här, så hörs vi mer snart. Det här ska bli så kul!

Välkomna hit!

Sanna · 3 years ago
Härligt ser framemot många vackra bilder! ❤️

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund · 3 years ago
Vad roligt att höra! <3

Louise · 3 years ago
Underbart! Har älskat er båda länge, så kul att ni börjat jobba ihop. Tror ni i bloggformat kommer göra sig alldeles utmärkt <3

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund · 3 years ago
Vad roligt att höra, vi blir så glada! <3

Josefin · 3 years ago
Åh vad roligt! Ser fram emot att få följa er. Får man fråga vart det fina matbordet i trä är ifrån? Med vänlig hälsning, Josefin

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund · 3 years ago
Vad roligt att höra! :) Det är från Fredericia furniture.

Amanda · 3 years ago
Underbart!! Ser så mycket fram emot att få följa er ♥️

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund · 3 years ago
Vad glada vi blir! <3

Sofia · 3 years ago
Ser framemot att läsa och följa bloggen, kul!

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund · 3 years ago
Tack!! Blir glada. <3

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund

Nathalie Myrberg / Catarina Skoglund

Stylistduo och bästisar.
Instagram – @nathaliemyrberg @annacate
Contact – [email protected] [email protected]