Cocktail

5 years ago

Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail
Cocktail

Jag vet inte ens i vilken ända jag ska börja. Känns märkligt när jag varit borta så länge. Jag har pausat ut lite i livet. Lagt bort telefonen och när man gör det slutar jag ju också fotografera. Ganska snabbt upptäckte jag att när jag inte fotograferar så blir det svårt att blogga. Sen är det de där jag brottats med ett tag.

Hur mycket ska man dela?

Här kommer ett litet bildregn som ett trevande försök att kanske kanske kanske komma tillbaka i fart igen.

Kram

Rebecka · 5 years ago
Vad roligt! Älskar din blogg och det du väljer att dela med dig av. Hoppas att du får en fin vecka !

Jenny Skarstam · 5 years ago
Mysigt att du är tillbaka!

Hanna Svensson · 5 years ago
Kul att du är tillbaka!

louise · 5 years ago
Välkommen tillbaka, du har varit saknad!

Pauline · 5 years ago
Håller med ovan, du har varit saknad!

Anna · 5 years ago
Äntligen ❤️

Kim · 5 years ago
Håller med ovanstående!

Monika · 5 years ago
Kul att du bloggar igen❤️

Linda · 5 years ago
Kul att du är åter

Emelie · 5 years ago
Håller med, älskar ditt instagramflöde och din blogg. Mer,mer!! Kram

Sofia · 5 years ago
Du har varit saknad!

Emelie Ekman · 5 years ago
Jag med, älskar ditt instagramflöde och din blogg! Mer , mer! Kram

Sparven723 · 5 years ago
Andra kom före mig men jag tänker att man kanske inte kan höra för många gånger att man varit saknad? För om det är helt tyst så kanske du tror att ingen märkte att du var borta? Varje dag har jag gått in här och kollat om du varit inne och skrivit något. Jag har undrat och bitit mig lite i tumnageln. Tanken slog mig för första gången att när man inte är vänner på det gängse sättet så har man ingenstans man kan vända sig till med sin eventuella oro. Ingen man kan fråga; har det hänt något (dåligt), har du hört av henne? Jag är väldigt glad över att du kom tillbaks (om än kanske bara för en liten stund)!

Sara · 5 years ago
Du väljer vad du vill dela o vi hänger med ❤️

Veronika · 5 years ago
Har saknat dina inlägg, är glad att du är tillbaks med fina bilder och tankar ❤️

Lisa · 5 years ago
Dina inlägg är saknade!

Heikki · 5 years ago
Tack för att du delar!

Emelie · 5 years ago
Har saknat dina inlägg! kul att du är tillbaka!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Julia Hichens

Julia Hichens

Blogger for The way we play. Stockholm based since 1984, I have cultivated a life where I think sophistication meets a genuine passion for the world’s finer aspects.

With an acute eye for detail, I navigate through realms of travel, fashion, and wellness, always seeking to balance elegance with the feeling of nurturing living.

I belive these experiences have shaped a unique perspective on contemporary life, one that I am eager to share with others. Whether it’s uncovering hidden gems on my travels, exploring a way to keep my classic style modern and interesting, or offering insights on style and growing as a person – mother, friend and wife. Shortly put: life as I know it. I often tend to celebrate life’s nuances and strive to do it with grace and authenticity.

Mail: [email protected]