På samma bild ungefär en gång i halvåret. Inte så bra på att snygga till oss då, men glada.
Förskoledagar och känslan av att behöva ”gå till jobbet” lika bra att klä på sig allt man har som skydd.
I den här baren var vi ordagrant i 10 min innan jag fick kasta mig in i en taxi och hämta Harry från barnvakten då han slagit sig ordentligt. Men vi var där, i bar, höll hand och en snabb puss. Sa jag att jag missade Robyn konserten också. Nja vad är väl en bal på slottet.
Då får man ta fram mamma- motton och ge skadade hjärtan lite bullbak
Nya handdukar en gång om året. De som går in på femte får kasseras och så snurrar hjulet av frotté.
Vi roar oss på kvällarna med att leta efter en ny bra plats till Mantis lampan. Kanske här?
Morgonljuset just nu är magiskt.
Klädvariationen noll. Så det här är ungefär vad jag haft halva veckan.
Jag är trött och ringarna är enorma men GLOW va?! Eller vad säger ni?
Blogger for The way we play. Stockholm based since 1984, I have cultivated a life where I think sophistication meets a genuine passion for the world’s finer aspects.
With an acute eye for detail, I navigate through realms of travel, fashion, and wellness, always seeking to balance elegance with the feeling of nurturing living.
I belive these experiences have shaped a unique perspective on contemporary life, one that I am eager to share with others. Whether it’s uncovering hidden gems on my travels, exploring a way to keep my classic style modern and interesting, or offering insights on style and growing as a person – mother, friend and wife. Shortly put: life as I know it. I often tend to celebrate life’s nuances and strive to do it with grace and authenticity.
Mail: [email protected]
Moa · 7 years ago
Du är så fin och verkar vara en så härlig person Mkt bra glow dessutom☺️✨
Lina · 7 years ago
Älskar ert hus! Så fint och drömmer om att någon dag få bo precis så! Tack för en mysig blogg och för att allt du delar med dig av :)
Sandra · 7 years ago
GLOW! <3
Isabella · 7 years ago
Hej! Jag tyket er soffa (och ert hem i stort) är så himla trevligt inrätt. Jag var och provsatt Sofa Company soffan men upplevde att den var lite hårt stoppad. Tycker ni det? Kanske mer i början? Eller är kanske själva grejen med den att det är trevligt med en soffa man sitter upprätt i?