Jag har läst 4 pocketböcker den här ledigheten och köpt på mig ett lager. Det är bland det bästa med att vara ledig, att kunna slöläsa allt annat än facklig text. Sen har vi ätit frukost nästan halva dagarna. Men nu till den riktiga nyheten och det riktiga skrytet, det är så att Harry för första ggn i sitt liv konsekvent genom veckorna sovit längre än till 06.30. För någon dag gick vi upp halv elva. kändes som vi skolkade från livet… Vi har också hängt med vänner för det är ju körsbäret på toppen då man har semester. Jag fick vara med min favvo Sofia och Harry men sin Hugo. Skulle kunna ha det såhär lite jämt, förstår inte er som vill jobba jämt – er som behöver det. Kasta ett hemmafrus jobb och ett bokkontrakt på mig så skulle jag vara nöjd resten av livet.
Blogger for The way we play. Stockholm based since 1984, I have cultivated a life where I think sophistication meets a genuine passion for the world’s finer aspects.
With an acute eye for detail, I navigate through realms of travel, fashion, and wellness, always seeking to balance elegance with the feeling of nurturing living.
I belive these experiences have shaped a unique perspective on contemporary life, one that I am eager to share with others. Whether it’s uncovering hidden gems on my travels, exploring a way to keep my classic style modern and interesting, or offering insights on style and growing as a person – mother, friend and wife. Shortly put: life as I know it. I often tend to celebrate life’s nuances and strive to do it with grace and authenticity.
Mail: [email protected]
anna · 8 years ago
Var är den snygga lampan som syns på sista bilden ifrån? Tack för en bra blogg!!
Julia Brukroken · 8 years ago
Hej! Lampan är dessvärre något gammal orreforsfynd från Myrornas. Tack snälla för kommentaren.
Rebecka · 8 years ago
Låter som härliga dagar! Är själv föräldraledig för tillfället och älskar det. Lugna morgnar, inte så många måsten och mindre vardagsstress. Hatar känslan av att ”stressa bort livet” och att alltid ha kort stubin, vilket jag vanligtvis har när jag jobbar.
Julia Brukroken · 8 years ago
Jag inser att det där med att stress dödar - inte är så mycket en klysha utan en sanning som vilken annan. Galet när man räknar ned till helgen. Ska försöka börja värna vardagsglädjen lite mer. ps längtar ihjäl mig efter en föräldraledighet till. Va ju himlen på jorden.