Vinlansering i beverly hills

5 years ago

Vinlansering i Beverly Hills

Jag har inte kunnat ladda upp nya bilder på några dagar, men nu är jag tillbaka med en bildBOMB som man säger på kvällstidningsspråk. Jag har gjort något så ovanligt som att gå på restaurangmiddag på fredag och fest på lördag. Här i LA går lyckligtvis coronasiffrorna ner och allt fler av ens kompisar är vaccinerade. Som journalist hoppas jag på att själv få vaccinet inom kort. Efter ett år av mörker är det så oerhört skönt att se en liten ljusning.

 

Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills

I lördags ordnade min kompis Malin en smyglansering av sina sockerfria viner och cava (cavan kommer för övrigt att finnas i Sverige alldeles snart. Den heter Un’Sweet). Det var så kul med fest! Jag åkte motvilligt hem lite före två bara för att jag måste jobba på söndagen. Annars hade jag stannat hela natten. Då måste ni komma ihåg att jag är en person som ytterst sällan kommer hem efter midnatt även under pandemifria år. I Ubern på väg hem genom ett nattligt LA textade jag kompisar som satt och åt frukost i Finland och Sverige. Väldigt mysigt.

Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills
Vinlansering i Beverly Hills

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.