Podda på clubhouse

5 years ago

Podda på Clubhouse

Okej, nu går ni kanske inte i spinn av kombinationen podd och Clubhouse, men igår provade vi på att spela in podden medan vi snackade live på CH. Mycket kul var det att se folk komma in i rummet. Det här möjliggör ju frågor och kommentarer av lyssnarna. Så roligt! Maggan och jag brukar ju köra mer eller mindre live on tape när vi spelar in podden, kan föreställa mig att det blir jobbigt om man gör en podd där det klipps mycket. Hur som helst så tänkte vi försöka spela in podden på lördag klockan 8:30 lokalt tid, alltså 17:30 i Sverige och 18:30 i Finland. Jag har några Clubhouse-inbjudningar ifall någon behöver en sån NU ÄR TYVÄRR INBJUDNINGARNA SLUT, MEN HÖR AV MIG NÄR JAG FÅR FLER.. Och här är gårdagens podd.

Och för er som tycker att det är viktigt att betala för innehåll, gör ni det här för podden. Och här för mitt nyhetsbrev. Tack! Ni är redan många som gör det och det känns som framtiden.

Linnea · 5 years ago
Åh vad roligt med live podd. Älskar er och vill gärna ha en clubhouse inbjudan :)))))))) [email protected]

Linnea · 5 years ago
*skrev fel mejl i tidigare kommentar - [email protected] ska det ju vara

Sara · 5 years ago
Hej, tack för en bra blogg och podd! Jag vill gärna ha en clubhouse-inbjudan och lyssna på livepodd. :)

Peppe Öhman · 5 years ago
Kul! Har två inbjudningar kvar. maila mig eller skriv ditt telefonnummer här så skickar jag en.

Sara · 5 years ago
Men vad snällt! Min söndagshjärna lyckas inte hitta din mejladress på bloggen, min är [email protected].

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.