Ursäkta ytlig notering, men visst är det snyggt med svart nagellack och ett proffs som målat det. Är så oerhört dålig på att lacka mina egna naglar (gör det dock 99 procent av gångerna jag har nagellack). Jag har inte tålamod att låta det torka, struntar i över- och underlack och så dyker det ALLTID upp ett barn och förstör. Det är som om de kan lukta till sig nylackade naglar.
Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.
Lotta K · 8 years ago
ett av svaren kommer här: https://www.essie.com/base-and-top-coats/top-coats/good-to-go
Peppe Öhman · 8 years ago
TACK! Beställde omedelbart.
MC · 8 years ago
Och fortsätter tipsa, jag köper alltid YSL nagellack. De är dyra men är väldigt dryga. Jag kör aldrig bas o topplack och ändå sitter det perfekt och torkar snabbt. Kommer aldrig byta! (Obs resultatet vetenskapligt testat med två barn under 4.)
Peppe Öhman · 8 years ago
Tack! Älskar tips! YSL it is då.