Ojojoj, igår glömde jag ju helt bort att lägga upp dagens outfit, alltså
OOTD som man säger här i bloggvärlden,! Får köra in en extra dag i februari istället. Rätt ska vara rätt. Jag kan bara skylla på att vi körde hem från Palm Springs och allt var upp och ner här hemma och jag GLÖMDE!
Tröja från Anine Bing, lederhosen från H&M och pjucks från självaste
Blankens. The DTLA om man ska vara exakt. Gillar dem väldigt mycket och just idag började de vara bekväma. Så skönt när man gått in ett par skor. De mörka ringarna under ögonen är designade av Majlis Öhman. Hon höll oss vakna praktiskt taget hela natten.

Peppe Öhman · 8 years ago
Ser fram emot bild!