Hopplektion med fjutt

8 years ago

Så var det tisdag och hopplektion igen. Var väl inte i toppform, men på det allra sista hindret fick jag till det. Allt kändes perfekt. Tänkte att jag måste använda mig av den känslan också i andra sammanhang, vara jäkligt nöjd när det går bra också en kort stund, istället för att fokusera på alla mindre bra stunder. Hästarna vilar alltid på måndagar så det var extra fjutt i dem idag. Här är dagens springare: Leo. Bra hästkraft. Cissan kom sist och fick en överraskning i form av hästen Kooper som tagit en lermask i helfigur. Det var bara att kavla upp ärmarna och köra en ryktningssession. Ja och här är sagohästen Pal som Frida duschar av efter lektionen. Bra fart i den hästen också. Har inte så mycket mer att säga än att jag är sällan så lycklig som på en hästrygg.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.