Årets första Mellan raderna ligger nu ute! Vi pratar om hur en Kindle fungerar, problemet med att försöka bli en bättre människa genom självhjälpsböcker, Exit väst, Samtal med vänner, Cat Person och personer som bara är kända inom Mediastockholm.
Klicka på länken eller på bilden nedan.
Jenny · 8 years ago
Nu har jag visserligen inte lyssnat ännu men är en timme in i Samtal med vänner och känner Njä? Borde jag lyssna vidare? Eller är livet för kort?
Peppe Öhman · 8 years ago
Alltså den ÄR välskriven och dialogen är superbra! Tycker bara det är GÄSP med så unga kvinnor och äldre män. Men skulle hemskt gärna höra vad du tycker om den.
Jenny · 8 years ago
Alltså... den där kommentaren blev konstig. Nu har jag inte lyssnat ännu = lyssnat på podden ännu.