Lyssnar på och skriver om fredagspodden

9 years ago

Tack för all fin respons på önskeinläggen! Jag blir så glad när ni kommentarer. Inläggen är väldigt roliga att skriva och ni som inte håller med eller vill komplettera får hemskt gärna göra det. Jag fortsätter med dem senare i helgen. Just nu måste jag skriva ut en intervju och börja lyssna igenom gamla avsnitt av Fredagspodden, jag ska nämligen hjälpa Hannah och Amanda att skriva boken The Diamond Year. Mycket kul! Jag har som vanligt också hängt i stallet den här fredag förmiddagen och ridit fartdåren på bilden ovan (obs har svabbat av honom med vatten, riktigt så där svettig var han inte). Efteråt tog jag ett av årets sista dopp i poolen. Värmeböljan börjar äntligen ge med sig, åkte och köpte knäckebröd, åt veganthai i Venice och plockade sedan upp Vidde på skolan. Nu några timmar av arbete innan det blir middag i Bel Air ikväll. Hoppas att ni får en riktigt fin helg!

Joanna · 9 years ago
http://www.gp.se/livsstil/jill-johnson-tar-las-vegas-till-göteborg-1.4765035 Grym intervju med Jill Johnson. Kul att faktiskt känna igen reporterns namn! Var det du som även tog bilderna? :)

Peppe Öhman · 9 years ago
Vad roligt att du läste den! Och nej, jag är inte alls så bra på att ta bilder. Fotografen heter Sara och bor här i LA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.