Häromdagen fick jag en bild av min förläggare. Livet & Patriarkatet har kommit från tryckeriet. Otroligt roligt och nästan lika läskigt. När boken är tryckt går det liksom inte att skriva om eller stryka valda partier. Då bara finns de där. Jag skulle aldrig komma på tanken att själv läsa boken. Eller tidigast om ett år eller två. När finns det tillräckligt mycket distans mellan mig när jag skrev den och lite äldre och mognare Peppe. Förstår ni vad jag menar? Känner lika gentemot det mesta jag publicerar, när det väl är tryckt kan jag inte se på det på en tid.
I alla fall, här kan man få tag på boken:
På
Schildts & Söderströms. Med det superhemliga lösenordet:
Feminist får du 30 procent rabatt.
På Adlibris
På Akademiska bokhandeln till stamkundspris.
Och på Gros bokhandel i Vasa. Säkert fler bokhandlar, men dessa vet jag om.

Kugge · 10 years ago
Hurra så roligt!! :) Heja du!
Peppe Öhman · 10 years ago
Tack, snälla! Snart firar vi din debut.
ellen · 10 years ago
den är så fin! pär har läst högt ur vissa delar, speciellt dom om hushållsarbete och jag ba "jepp, jepp, precis vad jag sagt hela tiden". ser så mycket fram emot att läsa den! grattis till boken!
Peppe Öhman · 10 years ago
Åh, så lättad och glad jag blir över detta. TACK!
linda · 10 years ago
Uuh den här bara måste man ju läsa i sommar!
Peppe Öhman · 10 years ago
JAAA! KRAM
Héléna @ Chez Héléna · 10 years ago
Onnea! I know what you mean... Ahdistaa jo nyt lukea viimeisiä vedoksia omasta kirjasta.
Peppe Öhman · 10 years ago
Ser så fram emot din bok! Kom ihåg att man alltid är sin egen värsta kritiker. Jag är säker på att din är superbra.
Lisa · 10 years ago
Självklart köper jag din bok, grattis och tack för bra texter från en trogen läsare /Lisa
Peppe Öhman · 10 years ago
Vad roligt att höra! kram och fin sommar!
Sabrina · 10 years ago
Härligt! Grattis och lycka till och en massa sommarkramar!
Peppe Öhman · 10 years ago
tack kompis! och massa sommarkramar tillbaka!
Marina · 10 years ago
Grattis till boken! Ska se till att skaffa den och också Livet & babyn :) Vackra människor har jag redan från förr, den förgyllde min semester för två år sedan.
Peppe Öhman · 10 years ago
Gläder mig mycket! Kramar
Anna La · 10 years ago
Tack för rabattkoden! Nu är det då bara att vänta på posten. Första delen av semestern har jag tittat på orange is the new black, så nu kan jag passa på att läsa andra halvan.
Peppe Öhman · 10 years ago
Så roligt att du redan beställt den! Hoppas nu bara att nu också att du gillar den... kram
Cecilia · 10 years ago
Woop woop, så roligt! Gör ju inget att den är skitsnygg dessutom! Kram <3
Peppe Öhman · 10 years ago
Tack för senast! Kramar kramar
Linda · 10 years ago
Läst! Så bra!
Peppe Öhman · 10 years ago
Har du LÄST den redan? Herregud så roligt! KRAMAR
uppochhoppa · 10 years ago
Ja!!! Måste köpa och ställa bredvid Livet och barnet! Grattis till dig!
Peppe Öhman · 10 years ago
Hurra och KRAAAM!
Jessica · 10 years ago
Hurra va bra du är och vilken snygg bok! Kan man få tag på ett exemplar i Stockholm?
Peppe Öhman · 10 years ago
TACK! Hoppas verkligen att bokhandlar tar in den, men säkrast är nog att beställa den på Adlibris. KRAM
puva · 10 years ago
Beställer bums! Grattis till boken, du äger!