Sen körde vi till konserten och trängdes med en massa, eh, lite yngre damer. Jag kan inte påstå att jag aktivt skulle ha lyssnat på Bieber (åtminstone inte lika mycket som de flesta andra på plats), men visst är det kul att gå på konsert. I så jäkla bra sällskap dessutom. Det var en otroligt proffsig show och alla sjöng med i Sorry. Tänkte för övrigt mycket på hur allvarlig JB är. Det är mer svårmod i honom än i Kents Jocke Berg.

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.
Anne · 10 years ago
Minen! Aj fan vad den är bra. Så ser jag ut när jag upptäcker att vi inte har något vin hemma.
Peppe Öhman · 10 years ago
PANIKEN!