Justin bieber och jocke berg

10 years ago

Ibland har man tur. Min kompis Cecilia fyllde år och fick Justin Bieber-biljetter i födelsedagspresent OCH bjöd mig och två andra kompisar på konserten nere i Staples Center i Downtown. Vi inledde med att äta middag på Ace Hotel och tog några bilder i fotoautomaten. Kan inte påstå att det är Sandra Beijer-nivå på fotoautomatbilderna. Kolla till exempel på panikminen längst ner när jag märker att det ännu är ett foto kvar i maskinen. IMG_7946 Sen körde vi till konserten och trängdes med en massa, eh, lite yngre damer. Jag kan inte påstå att jag aktivt skulle ha lyssnat på Bieber (åtminstone inte lika mycket som de flesta andra på plats), men visst är det kul att gå på konsert. I så jäkla bra sällskap dessutom. Det var en otroligt proffsig show och alla sjöng med i Sorry. Tänkte för övrigt mycket på hur allvarlig JB är. Det är mer svårmod i honom än i Kents Jocke Berg. IMG_7959 IMG_7974

Anne · 10 years ago
Minen! Aj fan vad den är bra. Så ser jag ut när jag upptäcker att vi inte har något vin hemma.

Peppe Öhman · 10 years ago
PANIKEN!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.