| Vi inledde starkt i Ekenäs. Det var ganska kyligt. |
![]() |
| Fortsatte till Dalsbruk och Baltic Jazz. |
| Vi var inbjudna till biblioteket för att prata om bloggar. |
| Plötsligt dök Pyret, Miika, Pia och Johannes upp! |
![]() |
| För att fira tömde Pia Dalsbruk på lakritssnören. |
| Sedan åkte jag på brudtärne-duty. Det var väldigt roligt. |
| Bruden och klänningen var vansinnigt snygga. |
![]() |
| Jag hade lånat en klänning av Karin. |
| Bra bröllis! |
![]() |
| Här lajvar vi kärlek. |
| Följande dag åkte vi till Stockholm och åt frukost utomhus. |
![]() |
| Fick låna en barnvagn, vi talar om den senare. |
| Träffade några får. Vidar tyckte att det var lite obehagligt. |
| Däremot diggade han bebén som kom med oss hem igen. |
| Fast ännu mer gillade han bebéns syster. |
| Sedan åkte vi på finbesök. |
| Vidar träffade fler djur och fina människor. |
| Och sen blev det Nerja. Resten vet ni. |
Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.
Ronja · 14 years ago
Bra sommar!
Lfthmn · 14 years ago
Att se bilder är att uppleva en smula!
Emzi · 14 years ago
Låter alldeles härligt :D
Smul · 14 years ago
Herregud du är så nätt på brudtärnebilden att det snörpte till i hjärtat!
Dudy · 14 years ago
Känner att jag är i stort behov av semester efter att ha sett dina bilder. 3 veckor kvar. Stön.
Peppe · 14 years ago
Ronja: JA!lfthmn: jag vet vad du menar.Emzi: ja, det var bra.Smuli: mitt hjärta snörper sig alltid för mig.Dudy: men sen KOMMER DEN! när alla andra svär över jobbet,