I morse var en av de där morgnarna då barnet vaknar klockan sju och börjar dagen med att ringa upp alla på H i min telefon.
Eva Frantz ·
15 years ago
Oj då. Men kanske He-Man, Hemulen och Herodes redan var vakna?
Linda ·
15 years ago
Äsch, hoppas det blir L nästa gång.
Kiri ·
15 years ago
Fniss :) drömde förresten om er. Du hade börjat röka, och jag var sjuuuukt besviken på dig :D
skrutte ·
15 years ago
haha... tack Vidde för dagens fniss! sjukt rolig grej tycker jag - gör det oftare! :)Tack Peppe för senast - det var fint fixat!!
Housewife ·
15 years ago
Jag hatar när det händer.
Smul ·
15 years ago
Fanken att jag inte heter Hmulan. Hade varit bästa väckningen.
Peppe ·
15 years ago
Eva: nej, Vidar väckte dem. H-Man böev sur.Linda: jag ska förprogrammera telefonen.Kiri: jag hoppas att du sade till på skarpen åt mig!Skrutte: tack själv! ditt sällskap förgyllde resan!Fager Dam: och vilket smickrande inlägg. Tack för det!HA: jag ska be Vidar bara ringa dig efter nio :)TSN: Slater såklart!Housewife: hahaha, jag känner på mig att du genomgått samma NEEEEEEJ!Smul: jag ber honom ringa upp dig på måndagen.
Yvonne ·
15 years ago
Han ville nog veta av Hemulen on Morran är på väg! ;)
Eva Frantz · 15 years ago
Oj då. Men kanske He-Man, Hemulen och Herodes redan var vakna?
Linda · 15 years ago
Äsch, hoppas det blir L nästa gång.
Kiri · 15 years ago
Fniss :) drömde förresten om er. Du hade börjat röka, och jag var sjuuuukt besviken på dig :D
skrutte · 15 years ago
haha... tack Vidde för dagens fniss! sjukt rolig grej tycker jag - gör det oftare! :)Tack Peppe för senast - det var fint fixat!!
Fager Dam · 15 years ago
Bloggade om dig.
HA · 15 years ago
Tur att vi bara är ytligt bekanta, sov ännu kl. 07.00 ;-)
The suburbanite novice · 15 years ago
Hmmm..undras vilket namn jag finns under ;)
Housewife · 15 years ago
Jag hatar när det händer.
Smul · 15 years ago
Fanken att jag inte heter Hmulan. Hade varit bästa väckningen.
Peppe · 15 years ago
Eva: nej, Vidar väckte dem. H-Man böev sur.Linda: jag ska förprogrammera telefonen.Kiri: jag hoppas att du sade till på skarpen åt mig!Skrutte: tack själv! ditt sällskap förgyllde resan!Fager Dam: och vilket smickrande inlägg. Tack för det!HA: jag ska be Vidar bara ringa dig efter nio :)TSN: Slater såklart!Housewife: hahaha, jag känner på mig att du genomgått samma NEEEEEEJ!Smul: jag ber honom ringa upp dig på måndagen.
Yvonne · 15 years ago
Han ville nog veta av Hemulen on Morran är på väg! ;)