Teaterbloggen

15 years ago

Hej ni som anmält intresse för att gå på teater och blogga om det!

Jag har inte glömt bort eller helt fult ignorerat er, jag har bara haft så saakelis mycket att göra. Jag mailar er personligen i början av den här veckan. Och det är inte för sent att anmäla sig.

Stay black!
/Peppe

emzi · 15 years ago
Tack för mejlet! Supernajs! :D Och allt låter helt super!

Peppe · 15 years ago
Roligt!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.