Tack!

15 years ago

Alltså folks, ni är helt fantastiska! Tack för alla gratulationer och hejarop, det här känns typ större än att få barn.

Förresten så ska jag tillsammans med Christina Stielli prata om böcker i bokbussen som går från Stockholm till Göteborg. I samarbete med Bokmässan bjuder Swebuss bokbloggare på resan tur och retur och entré till mässan lördag den 24 september. Liksom förra året är det först till kvarn som gäller. Anmäl er här: från och med ikväll kl 19 (20 finsk tid). Det vore extraroligt om någon av er som hänger här kom med.


Och klockan tolv i dag ska ni lyssna på Radio Vegas Slaget efter tolv eftersom jag tillsammans med två kvinnor jag respekterar och beundrar, Monica Ålgars och Pimples-Anna*, ska diskutera unga kvinnors illamående.

Och efter det ska jag hålla festtalet på Arcadas inskription. Om någon av er är på väg dit får ni gärna applådera och heja lite. Jag är nämligen lite nervös inför det.


*Magnus Perret ska också vara med. Honom känner jag inte så bra, men han är antagligen också trevlig.


Angående pärmen: Jag gillar den gröna mest. Men de andra är också fina.

marica · 15 years ago
och jag har ännu inte hunnit säja grattis till att boken är klar såhär långt! Grattis! var stolt, var mycket stolt!

cruella · 15 years ago
Grattis! Blir kul att läsa. Stielli är en god kompis till mig, vilket sammanträffande.

Sofia · 15 years ago
Du har all orsak till att sträcka på dig! Stort grattis!

Sonja · 15 years ago
Det är så stort! Så stort och så fint! Du är så himla duktig, Peppe. Jag kan knappt vänta en månad, är så nyfiken på boken. Vad roligt med olika färger, jag ska köpa den gula tror jag minsann...

E · 15 years ago
Det kommer att bli en superrolig bussresa med bästa Peppen ombord, det är jag säker på.MEN biljettsläppet är på torsdag kl 19 (20 finsk tid), alltså inte ikväll. Vore toppen om vi kunde bli många Peppe-fans på Bokbussen!

Fager Dam · 15 years ago
Hann höra lite av radioprogrammet idag, mycket bra diskussion. Boken ser också fin ut!

Feia · 15 years ago
Jag gillar oxå den gröna mest. Den skall nog få pryda min bokhylla (å läsas me)! Å grattis å lycka till med allt :)

Emma · 15 years ago
Talet på Arcada gick bra ;) Jag gillade det (:

Anonym · 15 years ago
Psst: Magnus Perret, inte Henrik ;-oAnna

Peppe · 15 years ago
Marica: tusen tack!Cruella: är hon? Roligt, cirkeln är liksom slutenSofia: kram och tack!Sonja: du är en sån peppare! Tack!E: förlåt, jag är så slarvig. Ändrar!Christina: ja! ska bli så kul att träffas!Feia: tusen tcak och roligt att vi har samma favorit!Emma: jäklar vad snabb du är! Och tack, jag var lite osäker på om man får säga asshole, men det verkade ha funkat.Fager Dam: kiva att du lyssnade!Anna: Tack. Märkte det före sändningen och hoppades att ingen skulleläsa just den meningen på min blogg. Nu ändrat.

Ella · 15 years ago
Grattis till boken! Magnus Perret är min gamla rektor, och han är jättetrevlig!

Azra · 15 years ago
Du var jätteduktig på Arcadas inskription! Talet var superbt! Tack! :)

Peppe · 15 years ago
Ella: ja Magnus Perret verkade både klok och trevlig. Och tack!Azra: roligt att höra! Tack för peppen!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.