Ni har väl inte missat att Basse sprutar ur sig opassande serier?
Sabrina ·
15 years ago
Jag har blivit riktigt besatt av Basses serier. Jag vill klona honom, lägga ett exemplar i min garderob, och ta fram varje gång jag behöver mig ett gott skratt.
Peppe ·
15 years ago
Nå Basse har ju klonat sig själv. Kanske du kan få en av hans söner?
Sabrina · 15 years ago
Jag har blivit riktigt besatt av Basses serier. Jag vill klona honom, lägga ett exemplar i min garderob, och ta fram varje gång jag behöver mig ett gott skratt.
Peppe · 15 years ago
Nå Basse har ju klonat sig själv. Kanske du kan få en av hans söner?