Kräftskiva del 2

15 years ago

Jag fick sitta bredvis Basse.

Vid en fontän låg det sprit.

Magnus upptäckte spriten.

Hanna var så där avslappnat snygg och glad.

Dukningen var fin.

Det snackades mycket om att koka en fond på överblivna kräftor.

Jag kände ingen i det här bordet.

Spexade till det lite.

Sen gick vi hem (var och en till sitt. Mind you.)


morzan · 15 years ago
Så härligt ni verkar ha haft det! En super kväll för kräftskiva, kanske den sista somriga!

Peppe · 15 years ago
Tror nästan det. Det var extrafint att promenera några kvarter hem genom en mörk och overkligt varm stad. Du vet.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.