Jag är en usel mammabloggare som aldrig publicerar bilder på vårt barn. Ni kanske får för er att jag inte älskar honom längre. Nå, i så fall har ni fel. Jag känner fortfarande stor kärlek för det här akrobatbarnet.
Anonym ·
15 years ago
Tjoho!"...Och det var så pappa blev flintis."
Peppe ·
15 years ago
Hahaha! Den skräckblandade förtjusningen i Vidars ögon samtidigt som amn skalperar Magnus.
Anonym · 15 years ago
Tjoho!"...Och det var så pappa blev flintis."
Peppe · 15 years ago
Hahaha! Den skräckblandade förtjusningen i Vidars ögon samtidigt som amn skalperar Magnus.