Akrobatbarnet

15 years ago

Jag är en usel mammabloggare som aldrig publicerar bilder på vårt barn. Ni kanske får för er att jag inte älskar honom längre. Nå, i så fall har ni fel. Jag känner fortfarande stor kärlek för det här akrobatbarnet.


Anonym · 15 years ago
Tjoho!"...Och det var så pappa blev flintis."

Peppe · 15 years ago
Hahaha! Den skräckblandade förtjusningen i Vidars ögon samtidigt som amn skalperar Magnus.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.