Sommarpratarma i P1 har hittills gjort mej besviken. Av de ca tio-femton jag lyssnat på är det bara Anna Carrfors Bråkenhielm och Johanna Koljonen som levt upp till mina skyhöga förväntningar. Kan ni rekommendera någon?
Atatar ·
16 years ago
Jag håller med, tycker att det är ovanligt många i år som inte hållit måttet. De jag gillade lite extra mycket i år var Aris Fioretos, Koljonen, Johan Rabaeus och Birgitta Stenberg. Och Maria Akraka hade en oväntat behaglig röst och ett rätt fint program också!
Fiat ·
16 years ago
Jag håller med ovanstående talare om Johan Rabaeus! Mycket bra! I övrigt har det mesta varit blajblaj faktiskt.
Anonym ·
16 years ago
jag tyckte als sjuka tina johanssons var tänkvärt
Syl ·
16 years ago
Jag lyssnade på Sudden och tyckte faktiskt om hans prat. Sött om Tornedalen och om NHL-spelare som mår dåligt, måste ta sömnpiller och sover i fosterställning med sina hockeyklubbor.
Peppe ·
16 years ago
Tack, tack! Jag har laddat ner alla era tips. Fina människor, är ni.
Maja ·
16 years ago
Jag màste hàlla med. Det har varit ganska platta program i àr men jag har troget lyssnat genom dem alla, (eller jag har hunnit fram till Annika östberg nu). Jag tyckte Andres Lokko var bra och kände igen mig i en del utlandssvensk ämnen han talade om. Johan Rabaeus var ocksà intressant.
Helena ·
16 years ago
Jag har bara lyssnat på Monika Fagerholm men hon var suverän. Hennes musikval var sjukt coola och hon talar om t.ex. tyger och förgänglighet. Jag får forfarande kalla kårar av att tänka på det.
Maria Turtschaninoff ·
16 years ago
Jag tyckte om Eva Dahlgren, Pija Lindenbaum och Babak Najafi. Speciellt Najak var vansinnigt rolig.Monika F har jag kvar att lyssna på!
Anonym ·
16 years ago
Monika Fagerholm o Annika Östberg. Varning utfärdas för Tommy Körberg
Therese ·
16 years ago
Jag gillade också Babak Najafi, sjukt rolig faktiskt, och kan hålla med om Syl om att Suddens prat var rätt fint faktiskt. Sen gillade jag storviltsjägaren och författaren Natasha Illum Berg också. Hon har slagit sig in på ett av tradition mansdominerat yrke i Afrika men hamnar i underläge då det kommer till Östermalmstanter i päls och deras små folkilskna lurvbollar till hundar.
Maria K ·
16 years ago
Jag rekommenderar Eva Dahlgren - hon levererar alltid - och Per Holknekt, för hans livserfarenheter.
Peppe ·
16 years ago
Tack! Och tack för varningen! Jag svara med att utfärda en varning för Bindefeldt.Sonja sa också att Eva Dahlgren var bra och Najak? Babak ligger nu på listan. Och Monika såklart! Hur kunde jag glömma henne?Österberg var gripande. Och Berg ska bli av!
AK ·
16 years ago
Haller med om Brakenhielm, Fagerholm och Koljonen. Nu provar jag Rabaeus pa er inradan....
Sussi ·
16 years ago
Jag rekommenderar Eva Dahlgren. Gillar hennes funderingar kring Gud.
Fransyskan H ·
16 years ago
Hej! Har precis hittat din blogg coh kommer fortsätta läsa... (vi var i Helsingfors förra âret, säljer Marimekko och Miun sâ det hejar om det och tja... det känns lite "hemma!"). Jag har bara hunnit lyssnat pâ/ladda ned nâgra stycken, men Monika Fagerholm - redan flerfalt rekommenderad ovan - Birgitta Stenberg, samt Anna Odell var väldigt värda sina minuter!
Peppe ·
16 years ago
Hej! VÄlkommen hit! Jag har nu lyssnat på Monika och gillade henne jättemycket.
Atatar · 16 years ago
Jag håller med, tycker att det är ovanligt många i år som inte hållit måttet. De jag gillade lite extra mycket i år var Aris Fioretos, Koljonen, Johan Rabaeus och Birgitta Stenberg. Och Maria Akraka hade en oväntat behaglig röst och ett rätt fint program också!
Fiat · 16 years ago
Jag håller med ovanstående talare om Johan Rabaeus! Mycket bra! I övrigt har det mesta varit blajblaj faktiskt.
Anonym · 16 years ago
jag tyckte als sjuka tina johanssons var tänkvärt
Syl · 16 years ago
Jag lyssnade på Sudden och tyckte faktiskt om hans prat. Sött om Tornedalen och om NHL-spelare som mår dåligt, måste ta sömnpiller och sover i fosterställning med sina hockeyklubbor.
Peppe · 16 years ago
Tack, tack! Jag har laddat ner alla era tips. Fina människor, är ni.
Maja · 16 years ago
Jag màste hàlla med. Det har varit ganska platta program i àr men jag har troget lyssnat genom dem alla, (eller jag har hunnit fram till Annika östberg nu). Jag tyckte Andres Lokko var bra och kände igen mig i en del utlandssvensk ämnen han talade om. Johan Rabaeus var ocksà intressant.
Helena · 16 years ago
Jag har bara lyssnat på Monika Fagerholm men hon var suverän. Hennes musikval var sjukt coola och hon talar om t.ex. tyger och förgänglighet. Jag får forfarande kalla kårar av att tänka på det.
Maria Turtschaninoff · 16 years ago
Jag tyckte om Eva Dahlgren, Pija Lindenbaum och Babak Najafi. Speciellt Najak var vansinnigt rolig.Monika F har jag kvar att lyssna på!
Maria Turtschaninoff · 16 years ago
Varför skrev jag Najak? Babak!!
Anonym · 16 years ago
Monika Fagerholm o Annika Östberg. Varning utfärdas för Tommy Körberg
Therese · 16 years ago
Jag gillade också Babak Najafi, sjukt rolig faktiskt, och kan hålla med om Syl om att Suddens prat var rätt fint faktiskt. Sen gillade jag storviltsjägaren och författaren Natasha Illum Berg också. Hon har slagit sig in på ett av tradition mansdominerat yrke i Afrika men hamnar i underläge då det kommer till Östermalmstanter i päls och deras små folkilskna lurvbollar till hundar.
Maria K · 16 years ago
Jag rekommenderar Eva Dahlgren - hon levererar alltid - och Per Holknekt, för hans livserfarenheter.
Peppe · 16 years ago
Tack! Och tack för varningen! Jag svara med att utfärda en varning för Bindefeldt.Sonja sa också att Eva Dahlgren var bra och Najak? Babak ligger nu på listan. Och Monika såklart! Hur kunde jag glömma henne?Österberg var gripande. Och Berg ska bli av!
AK · 16 years ago
Haller med om Brakenhielm, Fagerholm och Koljonen. Nu provar jag Rabaeus pa er inradan....
Sussi · 16 years ago
Jag rekommenderar Eva Dahlgren. Gillar hennes funderingar kring Gud.
Fransyskan H · 16 years ago
Hej! Har precis hittat din blogg coh kommer fortsätta läsa... (vi var i Helsingfors förra âret, säljer Marimekko och Miun sâ det hejar om det och tja... det känns lite "hemma!"). Jag har bara hunnit lyssnat pâ/ladda ned nâgra stycken, men Monika Fagerholm - redan flerfalt rekommenderad ovan - Birgitta Stenberg, samt Anna Odell var väldigt värda sina minuter!
Peppe · 16 years ago
Hej! VÄlkommen hit! Jag har nu lyssnat på Monika och gillade henne jättemycket.