Christina · 16 years ago Jag ser en fot och möjligtvis en hand. Håller han månne på med morgontretchning? :D
Peppe · 16 years ago Pupsik: tack! jag tar det som en komplimang.Christina: mycket, mycket bra.Sonja: tack för senast!Soufi: hahaha! Typ.
Pupsik · 16 years ago
Andra människors rådd är så underbart!
Christina · 16 years ago
Jag ser en fot och möjligtvis en hand. Håller han månne på med morgontretchning? :D
Sonja · 16 years ago
Hej foten! Vårt sovrum funkar också som torkrum, hur bra som helst.Allt gott!
SoufiRoxxx · 16 years ago
Var detta dagen Vidde upptäckte sina fötter? :D
Peppe · 16 years ago
Pupsik: tack! jag tar det som en komplimang.Christina: mycket, mycket bra.Sonja: tack för senast!Soufi: hahaha! Typ.