Finns det n'e5n slags lagstiftning som stipulerar att man m'e5ste ha en kakelb'e5rd i sitt badrum? Eller har badrumsdesigners generellt bara d'e5lig smak?
Malin ·
17 years ago
Detsamma har vi fr'e5gat oss. N'e4r vi s'e5lde v'e5r f'f6rsta l'e4genhet s'e5 marknadsf'f6rde vi den just med avsaknandet av badrumsb'e5rd. Den gick f'f6re f'f6rsta visningen till fullt pris.
Peppe ·
17 years ago
s'e5 det finns allts'e5 en l'e4genhet i Finland utan badrumsb'e5rd. tror du att den kan vara till salu snart?
Anonym ·
17 years ago
Det finns 'e4ven ett hus i Eken'e4s utan kakelb'e5rd i badrummet. Dessutom var vi s'e5 radikala att vi v'e4grade s'e4tta upp den obligatoriska tapetb'e5rden. Och jo, det g'e5r alldeles utm'e4rkt att leva utan alla dessa fruktansv'e4rda "b'e5rder from hell".
Peppe ·
17 years ago
ni k'e4mpar f'f6r n'e5got gott era sm'e5 revolutionerer! Viva la revolucion!
Malin ·
17 years ago
I tiderna kom vi fram till att det finns fyra b'e5rdniv'e5er: 1) den lindrigaste, dvs. bara en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek, 2) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som st'e5r ut, 3) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som 'e4r m'f6nstrad och till sist den v'e4rsta 4) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som 'e4r m'f6nstrad OCH st'e5r ut. 1:an och 2:an kan man leva med, men 3:an och 4:an g'f6r att man m'e5ste pruta ner priset med v'e4rdet p'e5 en badrumsremppa. So ist es.(Vi har levt tre 'e5r med b'e5rdniv'e5 1, det gick bra.)
Malin · 17 years ago
Detsamma har vi fr'e5gat oss. N'e4r vi s'e5lde v'e5r f'f6rsta l'e4genhet s'e5 marknadsf'f6rde vi den just med avsaknandet av badrumsb'e5rd. Den gick f'f6re f'f6rsta visningen till fullt pris.
Peppe · 17 years ago
s'e5 det finns allts'e5 en l'e4genhet i Finland utan badrumsb'e5rd. tror du att den kan vara till salu snart?
Anonym · 17 years ago
Det finns 'e4ven ett hus i Eken'e4s utan kakelb'e5rd i badrummet. Dessutom var vi s'e5 radikala att vi v'e4grade s'e4tta upp den obligatoriska tapetb'e5rden. Och jo, det g'e5r alldeles utm'e4rkt att leva utan alla dessa fruktansv'e4rda "b'e5rder from hell".
Peppe · 17 years ago
ni k'e4mpar f'f6r n'e5got gott era sm'e5 revolutionerer! Viva la revolucion!
Malin · 17 years ago
I tiderna kom vi fram till att det finns fyra b'e5rdniv'e5er: 1) den lindrigaste, dvs. bara en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek, 2) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som st'e5r ut, 3) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som 'e4r m'f6nstrad och till sist den v'e4rsta 4) en rand med kakel i annan f'e4rg/storlek som 'e4r m'f6nstrad OCH st'e5r ut. 1:an och 2:an kan man leva med, men 3:an och 4:an g'f6r att man m'e5ste pruta ner priset med v'e4rdet p'e5 en badrumsremppa. So ist es.(Vi har levt tre 'e5r med b'e5rdniv'e5 1, det gick bra.)