A. ·
17 years ago
Sjukt coolt styre p'e5 den r'f6da hojen. S'e5nt ville jag ocks'e5 ha. N'e4r jag var 12. Har han limpa ocks'e5? Hehe..
Peppe ·
17 years ago
Dude, du skall icke f'f6rminska Jopon, den enda cykeln som s'e4ljs i designbutiker: http://www.finnishdesignshop.com/newsletter.php?id=30och f'f6r 'f6vrigt det enda kloka transportmedlet i sommarhelsingfors. Glad min.
A. ·
17 years ago
Ber 'f6dmjukast Jopon om urs'e4kt.
A. · 17 years ago
Sjukt coolt styre p'e5 den r'f6da hojen. S'e5nt ville jag ocks'e5 ha. N'e4r jag var 12. Har han limpa ocks'e5? Hehe..
Peppe · 17 years ago
Dude, du skall icke f'f6rminska Jopon, den enda cykeln som s'e4ljs i designbutiker: http://www.finnishdesignshop.com/newsletter.php?id=30och f'f6r 'f6vrigt det enda kloka transportmedlet i sommarhelsingfors. Glad min.
A. · 17 years ago
Ber 'f6dmjukast Jopon om urs'e4kt.