Nu finns min Twitterfeed till h'f6ger om inl'e4ggen. Jag 'e4r S'c5 2009.
selma.papper.fi ·
17 years ago
jag har grubblat p'e5 om det 'e4r m'f6jligt att g'f6ra likadant med papper-bloggen. eller hur g'e5r det till p'e5 blogspot?
Thomas ·
17 years ago
oh avund. nu k'e4nner jag mig s'e5'e5 2008.
selma.papper.fi · 17 years ago
jag har grubblat p'e5 om det 'e4r m'f6jligt att g'f6ra likadant med papper-bloggen. eller hur g'e5r det till p'e5 blogspot?
Thomas · 17 years ago
oh avund. nu k'e4nner jag mig s'e5'e5 2008.