Malin ·
17 years ago
Herregud vilken fr'e4sch m'e4nniska p'e5 p'e4rmen! Den d'e4r bilden ska jag ta med mig till Professor Nordstr'f6m.
Heidi ·
17 years ago
Hon skulle kunna extrakn'e4cka som hypnotis'f6r! "St'e4ng 'f6gonen, andas djuuuupt, du befinner dig p'e5 en strand i Bromarv, p'e4ronglassen 'e4r perfekt smulten..." SOMMARpapper faktiskt. :-)
hemmahannah.papper.fi ·
17 years ago
"S'c5MMAAAPAPP'c4'c4'c4'c4'c4!"
lilla my ·
17 years ago
Som f'f6ljd av min magra pl'e5nbok gl'e4djer detta mig, ett till gratisn'f6je jag f'e5r njuta av! Mindre stolt 'e4r jag 'f6ver att jag slet 'e5t mig hunden s'e5 fort jag s'e5g ditt inl'e4gg o rusade mot Hagalunds Stockmann, d'e4r jag 'f6dslade mer tid 'e4n jag v'e5gar erk'e4nna p'e5 att s'f6ka efter st'e4ll med nya Sommarpapper.S'e5 h'e4r g'e5r det n'e4r man har f'f6r lite pengar men f'f6r mycket tid. O inga v'e4nner antar jag.
Thomas ·
17 years ago
jag tycker nog att det 'e4r oerh'f6rt med detta penningsl'f6seri d'e5 v'e5rt finlandssvenska flaggskepp Huussis tarvas med ekonomiska problem.Papper inneh'e5ller ju bara en massa trams och saker ingen rimligtvis kan vara intresserad av. Tacka vet jag m'e5ndagshuussisen som 'e4r ett tidningarnas flaggskepp.
Lillalivet ·
17 years ago
...jag fastnade vid "ekologiskt vin" :-) bra bra :-) njut turen vid polcirkeln!
Malin · 17 years ago
Herregud vilken fr'e4sch m'e4nniska p'e5 p'e4rmen! Den d'e4r bilden ska jag ta med mig till Professor Nordstr'f6m.
Heidi · 17 years ago
Hon skulle kunna extrakn'e4cka som hypnotis'f6r! "St'e4ng 'f6gonen, andas djuuuupt, du befinner dig p'e5 en strand i Bromarv, p'e4ronglassen 'e4r perfekt smulten..." SOMMARpapper faktiskt. :-)
hemmahannah.papper.fi · 17 years ago
"S'c5MMAAAPAPP'c4'c4'c4'c4'c4!"
lilla my · 17 years ago
Som f'f6ljd av min magra pl'e5nbok gl'e4djer detta mig, ett till gratisn'f6je jag f'e5r njuta av! Mindre stolt 'e4r jag 'f6ver att jag slet 'e5t mig hunden s'e5 fort jag s'e5g ditt inl'e4gg o rusade mot Hagalunds Stockmann, d'e4r jag 'f6dslade mer tid 'e4n jag v'e5gar erk'e4nna p'e5 att s'f6ka efter st'e4ll med nya Sommarpapper.S'e5 h'e4r g'e5r det n'e4r man har f'f6r lite pengar men f'f6r mycket tid. O inga v'e4nner antar jag.
Thomas · 17 years ago
jag tycker nog att det 'e4r oerh'f6rt med detta penningsl'f6seri d'e5 v'e5rt finlandssvenska flaggskepp Huussis tarvas med ekonomiska problem.Papper inneh'e5ller ju bara en massa trams och saker ingen rimligtvis kan vara intresserad av. Tacka vet jag m'e5ndagshuussisen som 'e4r ett tidningarnas flaggskepp.
Lillalivet · 17 years ago
...jag fastnade vid "ekologiskt vin" :-) bra bra :-) njut turen vid polcirkeln!