Tidningen har 'e4nnu inte tagit sig in till stan fr'e5n tryckeriet i M'e5rtensdal. Jag ringer och hetsar vaktm'e4starna.
Jag:
"Step on it! Jag m'e5ste f'e5 se hur trycket blev innan jag 'e5ker till polcirkeln."
Vaktm'e4staren:
"Damen, lugna sig lite. Vi g'f6r v'e5rt b'e4sta."
UPPDATERING:
Vaktm'e4staren ringer andf'e5tt:
"Tidningarna 'e4r vid Nordenskj'f6ldsgatan nu! Du har dem om tio minuter."
Gecko · 17 years ago
Vilken gullig vaktm'e4stare. Ska kanske ta och adoptera honom.
Smulan · 17 years ago
Ljuvlig! Vaktis allt'e5.