Pseudonym

17 years ago

Eftersom vi dragit ner antalet frilansare den h'e4r v'e5ren skriver jag sj'e4lv en del av texterna till Sommarpapper. Och med en del menar jag n'e4stan fucking allt. Jag funderar allvarligt p'e5 att anv'e4nda mej av ett eller flera pseudonym f'f6r att det inte ska verka som jag s'e4tter ihop mitt eget lilla zine.

Johnny Drama · 17 years ago
Du kan testa Arraks anagramgenerator www.arrak.fi/ag/ som t.ex. kan ber'e4tta att "team heta n'f6jen" 'e4r ett anagram p'e5 ditt namn. :)

Peppe · 17 years ago
team heta n'f6jen? hahahaha! det 'e4r ju jag i ett litet paket.

Anonym · 17 years ago
en g'e5ng kom det en "barn" bilaga med hbl. En o samma skribent hade skrivit 90% av alla artiklar (P.T) D'c5 fnissade jag och funderade om det var hans slutarbete eller n'e5got...

Anonym · 17 years ago
det 'e4r bara att k'f6ra p'e5. som k'e4nt skriver jag ju inget under eget namn och har ist'e4llet ett tiotal psedonymer.funkar g'f6rfint (g'f6teborgska) att g'f6ra hela tidningar bara man byter stil mellan artiklarna.eder m.x:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.