Orka blogga, ni f'e5r titta p'e5 bilder ist'e4llet
17 years ago
Efter konserten i Koffparken 'e5kte vi ut till en 'f6 i Esbo sk'e4rg'e5rd, satt p'e5 klipporna i kv'e4llssolen och drack 'f6l och f'f6rflyttade oss senare in i huset f'f6r middag och v'e4rldens 'e5skv'e4der. Jag hade egentligen helt egna och andra planer f'f6r Magnus polttarekv'e4ll, men nu gick det s'e5 h'e4r. Bra med andra ord.
Ylva ·
17 years ago
Om jag nu ska vara korrekturl'e4sare p'e5 det svenska spr'e5ket; polttare=svensexa?
Ylva · 17 years ago
Om jag nu ska vara korrekturl'e4sare p'e5 det svenska spr'e5ket; polttare=svensexa?
Peppe · 17 years ago
JA!
Imsavimsa · 17 years ago
Fick du vara med p'e5 hans svensexa???