Basse ·
17 years ago
Jag r'e5kade h'f6ra dig. Din officiella radior'f6st 'e4r synnerligen avslappnad och laid back.
Peppe ·
17 years ago
"R'e5kade". Du satt v'e4l med c-kassetten i bandspelaren och ett finger p'e5 rec och ett annat p'e5 play.
catariina ·
17 years ago
Men guuuh, jag skulle just lyssna p'e5 ditt sommarprat p'e5 arenan, men det finns inte kvar? Jag blir ju s'e5 ledsen. Kanske jag kunde f'e5 l'e5na Basses C-kassett?
Thomas · 17 years ago
Glad midsommar!Hoppas nybarna smakade.
Peppe · 17 years ago
JA! Glad midsommar!
Basse · 17 years ago
Jag r'e5kade h'f6ra dig. Din officiella radior'f6st 'e4r synnerligen avslappnad och laid back.
Peppe · 17 years ago
"R'e5kade". Du satt v'e4l med c-kassetten i bandspelaren och ett finger p'e5 rec och ett annat p'e5 play.
catariina · 17 years ago
Men guuuh, jag skulle just lyssna p'e5 ditt sommarprat p'e5 arenan, men det finns inte kvar? Jag blir ju s'e5 ledsen. Kanske jag kunde f'e5 l'e5na Basses C-kassett?