Midsommar

17 years ago

Vi 'e4ter nybare och sill p'e5 Munkholmen med n'e5gra v'e4nner ikv'e4ll. Sommarpratet gick ut f'f6r n'e5n timme sen, jag v'e5gade inte lyssna sj'e4lv.

Glad midsommar p'e5 er, s'f6tnosar!

Thomas · 17 years ago
Glad midsommar!Hoppas nybarna smakade.

Peppe · 17 years ago
JA! Glad midsommar!

Basse · 17 years ago
Jag r'e5kade h'f6ra dig. Din officiella radior'f6st 'e4r synnerligen avslappnad och laid back.

Peppe · 17 years ago
"R'e5kade". Du satt v'e4l med c-kassetten i bandspelaren och ett finger p'e5 rec och ett annat p'e5 play.

catariina · 17 years ago
Men guuuh, jag skulle just lyssna p'e5 ditt sommarprat p'e5 arenan, men det finns inte kvar? Jag blir ju s'e5 ledsen. Kanske jag kunde f'e5 l'e5na Basses C-kassett?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.