F'f6rest'e4ll er Sveriges ambassad.
Vi st'e5r och smuttar p'e5 lite vin d'e5 en sm'e5tt berusad Sfp-politiker kastar sig fram, uppt'e4cker Andr'e9 och ropar:
"Andr'e9, ditt program 'e4r s'e5 d'e5ligt att det 'e4r bra! S'e5 D'c5LIGT att det 'e4r bra!"
Andre ba:
"Eeeeh... tack det samma!"
Sedan kastar politikern ett 'f6ga p'e5 Magnus och fr'e5gar honom uppfodrande* vem och varf'f6r han 'e4r. P'e5 engelska.
Magnus panikerar och blir stum.
D'e4refter kastar sig Politikern ut i folkvimlet. Jag skrattar s'e5 jag krossar ett vinglas mot stengolvet och det sista jag h'f6r Politikern ropa 'e4r:
"Det var inte jag, det var Peppeeeee!"
Det 'e4r n'e5nting med Sfp, alkohol och Sveriges ambassad.
*och samtidigt fyllefilosofiskt.
Anonym · 17 years ago
Sveriges Ambassad is the shit. Fast lite farligt 'e4r det d'e4r. S'e4rskilt p'e5 vappen. (Talar av erfarenhet...)
Peppe · 17 years ago
du borde kanske blogga om det...?
Anonym · 17 years ago
Okej, nu blev jag r'e4dd. 'c4r du tankel'e4sare? Har hela dagen v'e4gt f'f6r- och nackdelar med att blogga mot varandra. Eller s'e5 'e4r jag bara fruktansv'e4rt smittad av blogg-generationen. (Eller smittad och smittad, med mina fantastiska nitton 'e5r h'f6r jag v'e4l till den.)
Peppe · 17 years ago
Do it.
Burberry Fields Forever · 17 years ago
Tack f'f6r trevligt s'e4llskap i g'e5r. Ambassaden 'e4r den riktiga sommar'f6ppningen. Till anonym: blogga om det!
my · 17 years ago
HAHA Peppe jag skrattar arslet av mig!!!du sku ju kunna g'f6ra en insiders look into finlandssvenska politiken f'f6r papper, haha
Peppe · 17 years ago
Jag vet. Jag v'e5gar bara inte skriva ut n'e5gra namn. Sfp kan bli argt p'e5 mej.
my · 17 years ago
Men om du anv'e4nder ett av dina pseudonamn vet ju inte personen i fr'e5ga vem som skrivit artikeln...
Peppe · 17 years ago
St'e4mmer iofs, men d'e5 'e5terst'e5r what we call: problemet ansvarig utgivare.