Temaf'e4rgen. Idag 'e4r vi gr'f6na och sympatiserar med folket i Iran.
Basse ·
17 years ago
Bra. Det ska skr'e4mma regimen i Teheran! Dom ba "'e5'e5h, nu har Peppe bytt f'e4rg p'e5 sin blogg, b'e4st att ge efter f'f6r folket. Annars kanske hon till n'e4sta byter profilbild i Facebook."
Peppe ·
17 years ago
N'e4r du v'e4xer upp ska jag f'f6rklara begreppet empati f'f6r dej.
Basse ·
17 years ago
Jag 'e5t en svart snaskplupp ig'e5r f'f6r att sympatisera med v'e5ra br'f6der i Darfur!
Basse · 17 years ago
Bra. Det ska skr'e4mma regimen i Teheran! Dom ba "'e5'e5h, nu har Peppe bytt f'e4rg p'e5 sin blogg, b'e4st att ge efter f'f6r folket. Annars kanske hon till n'e4sta byter profilbild i Facebook."
Peppe · 17 years ago
N'e4r du v'e4xer upp ska jag f'f6rklara begreppet empati f'f6r dej.
Basse · 17 years ago
Jag 'e5t en svart snaskplupp ig'e5r f'f6r att sympatisera med v'e5ra br'f6der i Darfur!