Malin ·
17 years ago
Var inte det s'e5 Kekkonen (eller n'e5n annan) gjorde n'e5ng'e5ng? Stuvade in alla stadspultsare i en t'e5gvagn och shippade dem till typ Lappland?
Peppe ·
17 years ago
den h'e4r lilla gubben kan mycket v'e4l ha kommit till rovaniemi under kekkonens era.
Anonym ·
17 years ago
V'e4rdarana... K'e4nner mig tr'e4ffad fast jag int personligen n'e4rvarade. Sku jag ha vetat att du o Karin va p'e5v'e4g sku jag ju ocks'e5 ha velat komma! JUH!//Vinlinda
Peppe ·
17 years ago
Du borde definitivt ha kommit. Vi tr'e4ffade f'f6rresten n'e5t slags chef p'e5 wennerco. Han pratade mycket om Barcelona.
Basse ·
17 years ago
Ser inte alla landsbygdsfinnar 'e4ldre 'e4n tjugofem ut s'e5 d'e4r?
Malin · 17 years ago
Var inte det s'e5 Kekkonen (eller n'e5n annan) gjorde n'e5ng'e5ng? Stuvade in alla stadspultsare i en t'e5gvagn och shippade dem till typ Lappland?
Peppe · 17 years ago
den h'e4r lilla gubben kan mycket v'e4l ha kommit till rovaniemi under kekkonens era.
Anonym · 17 years ago
V'e4rdarana... K'e4nner mig tr'e4ffad fast jag int personligen n'e4rvarade. Sku jag ha vetat att du o Karin va p'e5v'e4g sku jag ju ocks'e5 ha velat komma! JUH!//Vinlinda
Peppe · 17 years ago
Du borde definitivt ha kommit. Vi tr'e4ffade f'f6rresten n'e5t slags chef p'e5 wennerco. Han pratade mycket om Barcelona.
Basse · 17 years ago
Ser inte alla landsbygdsfinnar 'e4ldre 'e4n tjugofem ut s'e5 d'e4r?