Jag dumpar

17 years ago

Hemskt mycket snack om br'f6llop p'e5 den h'e4r bloggen. N'e5ja, bear with me, det 'e4r snart 'f6ver.

Ig'e5r var jag tvungen att avs'e4ga v'e4nskapen till min gamla v'e4n* Niklas f'f6r att han tackade nej till br'f6llopsinbjudningen med motiveringen: "Det 'e4r inte det att jag skulle vara uppbokad, men det skulle nog inte vara passande om jag kom."

Jag bah: "Eeeeeh? Opassande p'e5 vilket s'e4tt?"


*n'e5ja, v'e4n och v'e4n. I 'e4rlighetens namn har
han det senaste 'e5ret varit ungef'e4r lika l'e4tt att f'e5 tag p'e5 som Aung Sun Suu Kyi .

Ninde · 17 years ago
Ja, hurd'e5 opassande? G'e5r karln inte att ha i m'f6blerade rum eller?

Malin · 17 years ago
Fantastiskt, d'e5 blev det ju en plats ledig 'e5t mig! F'f6r jag var v'e4l ungef'e4r f'f6rst i k'f6n av icke inbjudna?

Ylva · 17 years ago
Min kommentar verkar inte fastna. Ta bort om det kommer tre stycken.Han 'e4r k'e4r i dig eller din kille! Har du f'e5tt n'e5gra acceptabla nej, d'e5? Jag funderar p'e5 vad man kan ha f'f6r sk'e4l att tacka nej, f'f6r jag ska bli bjuden p'e5 ett br'f6llop som k'e4nns halvkul.

Anonym · 17 years ago
No voi sun satans sent'e4'e4n.Johtuuko t'e4m'e4 nyt siit'e4 pirttihirmusta?

Peppe · 17 years ago
Jag tror tyv'e4rr det.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.