Som vanligt delar vi hotellrum. Karin l'e4ser h'f6gt ur roliga kommentarer p'e5 Hbl.fi och jag skriver en kolumn om att g'f6ra slut. Om en timme ska vi ut i Lappland. Det_'e4r_oerh'f6rt_sp'e4nnande.
Anonym ·
17 years ago
jag har ocks'e5 varit i rouvaniemi, p'e5 santa park. det va soooo not v'e4rt den l'e5nga resan/pengarna.
Anonym ·
17 years ago
ironiskt att skriva om att g'f6ra slut p'e5 samma g'e5ng man planerar br'f6llop.
Peppe ·
17 years ago
Anonym1: Santa Park 'e4r verkligen 'f6verskattat (f'f6rutsatt att man inte 'e4r britt, d'e5 gillar man kanske det...).Anonym2: det 'e4r just det! Kolumnen handlar om att sluta g'f6ra slut och ist'e4llet gifta sig.
Anonym · 17 years ago
jag har ocks'e5 varit i rouvaniemi, p'e5 santa park. det va soooo not v'e4rt den l'e5nga resan/pengarna.
Anonym · 17 years ago
ironiskt att skriva om att g'f6ra slut p'e5 samma g'e5ng man planerar br'f6llop.
Peppe · 17 years ago
Anonym1: Santa Park 'e4r verkligen 'f6verskattat (f'f6rutsatt att man inte 'e4r britt, d'e5 gillar man kanske det...).Anonym2: det 'e4r just det! Kolumnen handlar om att sluta g'f6ra slut och ist'e4llet gifta sig.